Blogi so potencialni magneti. Potencialne stranke pritegnejo z organskimi iskanji in vam prihranijo denar za oglaševanje in PPC.
Zabavno dejstvo:
Podjetja z blogi ustvarijo 67 % več potencialnih strank kot tista, ki jih nimajo.
Poleg tega zagotavljajo vrednost vašim trenutnim in bodočim strankam z izobraževanjem o temah, povezanih z vašo industrijo in potrebami vaših strank.
Ampak moraš biti dosleden. To je kot izguba teže. Videli boste, da se bodo rezultati sčasoma povečali, če se držite načrta.
Naredite oceno
Vzemite nekaj papirja, začnite preglednico, odprite dnevnik – kateri koli medij vam pomaga organizirati svoje misli in raziskave.
Zastavite si naslednja vprašanja (tudi če mislite, da vam ni treba):
- Kaj je namen bloga kot celote?
- Kakšni so vaši cilji?
- komu pišete?
- Kaj veš?
- Kdo zdaj dosega vaše možnosti?
Kaj je namen vašega bloga?
Namen ni enak cilju. Vaš cilj bi lahko bil povečati prodajo za X%. Toda samo pisanje vašemu cilju bo samo povečalo vašo stopnjo obiskov ene strani. Bralec vidi tudi najbolj subtilne razlike med kakovostno vsebino in prodajnim namigom.
Če ste obupani, ko poskušate ugotoviti, kaj je vaš namen, pomislite na svojo najljubšo stranko. Kako bi želeli, da bi ta stranka uspela? Morda bi lahko posredovali koristne informacije o panogi ali jih povezali z viri, ki jih ne poznajo.
V Interju smo navdušeni, ko druga podjetja doživijo rast. Zato radi delimo, kar vemo. In morda, ko bodo ta podjetja potrebovala pomoč pri spletnem razvoju ali storitvah trženja vsebine, se bodo obrnila na nas.
Kakšni so vaši cilji?
Želimo narediti več kot le povečati prodajo za X%. Razmisliti morate, kako boste prišli tja, medtem ko svojim strankam zagotovite nekaj dragocenega.
Kaj želite, da vaše občinstvo dobi od vašega bloga?
Ali želite, da:
- Ukrepajo?
- Gradijo odnos z vami?
- Izvejo več o vaši blagovni znamki?
Morda želite vse tri. Ena stvar, ki vam bo pomagala odgovoriti na ta vprašanja, je vedeti, kdo je vaše občinstvo.
Komu pišete?
Tukaj je profesionalen namig, kako spodbuditi pisanje:
Namesto da poskušate oblikovati svoje pisanje tako, da ugaja nekdanjemu učitelju ali posnemate svojega najljubšega novinarja, si zamislite, da pišete eni osebi. Če bi pisali nekomu, ki ga poznate, kako bi bilo vaše pisanje drugačno?
Spoznajte svojo stranko in ustvarite osebnost kupca.
Ko ustvarjate osebnost kupca, razmislite o vključitvi demografije strank, vzorcev vedenja, motivacije in ciljev. Bolj ko ste podrobni, bolje je.