Ali je prodaja na Etsyju vredna v letu 2022?

Prodaja na Etsyju se v letu 2022 splača, ker je to eden najhitrejših, najcenejših in najpreprostejših načinov, da svoje ročno izdelane izdelke postavite na splet in jih povežete s funkcijo nakupovalnega vozička. To je tudi možnost z nizkim tveganjem v primerjavi z izgradnjo spletnega mesta. V nekaj urah lahko vzpostavite spletno trgovino profesionalnega videza, navedete več artiklov za samo nekaj dolarjev in vam ni treba ukvarjati s pristojbinami za domeno in gostovanje.

Čeprav morda ne boste takoj izkoristili prednosti Etsyjevih nakupovalcev, bodo vaše obstoječe stranke takoj lahko nakupovale in kupovale pri vas.

Takoj, ko je vaša trgovina Etsy nastavljena in imate nekaj seznamov, lahko delite povezavo do nje na družbenih omrežjih ali jo pošljete po e-pošti prijateljem in družini ter jih prosite, naj vašo povezavo posredujejo drugim.

Potreben je čas, da se naučite vrvi na Etsyju in določeno količino spretnosti, da se vaši oglasi prikažejo na vrhu rezultatov iskanja. Toda traja veliko dlje, da se novo spletno mesto prikaže v najboljših Googlovih rezultatih iskanja.

Iz teh razlogov verjamem, da je Etsy eden najboljših načinov za prodajo ročno izdelanih predmetov, starinskih predmetov ali obrtnih potrebščin na spletu in je vredno, da obrtno podjetje začne prodajati, medtem ko delajo na izdelavi spletnega mesta.

PREDNOSTI ETSY-ja

1. HITRO, ENOSTAVNO IN STROŠKOVNO

Enostavno je vzpostaviti spletno trgovino in ohraniti nizke stroške. Ko zgradite spletno mesto, morate plačati nekomu, da ga oblikuje in zgradi namesto vas, ali pa vložiti ure, da ga izdelate sami. Imeli boste tudi pristojbine za domeno in gostovanje.

Etsy prav tako olajša dodajanje seznamov, urejanje seznamov in posodabljanje vaše trgovine.

2. ETSY IMA USTANOVLJENO OBČINSTVO

Če bi spletno mesto zagnali danes, bi iskalniki potrebovali mesece, morda celo leta, da bi ga prevzeli in se pojavili na prvi strani Googla. In Google je veliko bolj konkurenčna platforma kot Etsy, saj navaja vse spletne strani na svetu. Etsy vam omogoča, da nastavite spletno trgovino in imate možnost, da jo kupci takoj vidijo.

3. DOBRO TESTIRANJE

Prodaja na Etsyju je odličen način, da začnete svoje podjetje in preizkusite trg, preden v spletno stran vložite več časa in denarja. Ko gre za začetek ročno izdelanega podjetja, se je treba veliko naučiti in narediti. Etsy s tega seznama črta gradnjo in vzdrževanje spletnega mesta.

Najprej začnite služiti denar, zgradite svojo blagovno znamko, spoznajte svoje stranke itd., preden dodate več na svoj krožnik. Vse, kar se naučite pri prodaji na Etsyju, vam lahko pomaga zagotoviti, da boste začeli delovati, ko zaženete svoje spletno mesto.

SLABOSTI ETSY-ja

1. TEKMOVANJE

Čeprav je Etsy dobro znan in privablja veliko kupcev, je dobro znan tudi drugim lastnikom ročno izdelanih podjetij. Z leti je postalo precej konkurenčno in vsaka kategorija je zasičena, zato se ne morete več zanašati na to, da bo Etsy pripeljal kupce v vašo trgovino.

Za te kupce morate delati ali plačati.

Ta čas in denar bi lahko vložili v ustvarjanje lastnega občinstva zvestih strank, ki nakupujejo na vašem spletnem mestu in jih ne motijo ​​na tisoče drugih prodajalcev ali ročno izdelani izdelki.

2. KOPIRANJE

Ker veliko obrtnikov pozna Etsy, jim olajša iskanje in kopiranje vašega izdelka.

Ne maram vzbujati strahu in nikoli te ne bi spodbujal, da svojega dela ne daš tja zaradi podvajalcev; verjetno se bo sčasoma zgodilo, ne glede na to, ali ste na Etsyju ali ne.

Toda boljši kot boste začeli pri uveljavljanju svoje blagovne znamke in postajanju znanih po tem, da ponujate svoj edinstven izdelek, težje vam bodo kopitarji odvzeli stranke. Na Etsyju so ti izdelki za kopiranje tik ob vaših in so le en klik stran za nakupovalce.

3. POMANJKANJE ZVESTENOSTI STRANK

Ko se nakupovalci prijavijo na vaše glasilo, spremljajo vaše račune v družbenih omrežjih in obiščejo vaše spletno mesto, je to zato, ker so oboževalci vaše blagovne znamke. Ko se ljudje odpravijo na Etsyjevo spletno mesto, je to zato, ker so oboževalci Etsyja in iščejo ročno izdelane izdelke … ne posebej vaše ročno izdelane izdelke.

Naleteli bodo na več prodajalcev, ki ponujajo podobne izdelke, in lahko izberejo glede na to, katera trgovina ima najnižje cene, najhitrejšo dostavo itd.

To je kot nakupovanje v trgovini z živili. Verjetno ne poznate kmetov, ki so pridelali zelenjavo, in morda vam ni vseeno, s katere kmetije prihajajo, če imate dober izbor, med katerimi lahko izbirate.

Ampak recimo, da ste spoznali lokalnega kmeta. Videli ste zemljo, na kateri pridelujejo zelenjavo, spoznali ste lastnike kmetij, poznate njihove postopke itd. Verjetno boste občutili večjo zvestobo temu kmetu in se boste potrudili, da od njih kupujete zelenjavo.

Na Etsyju vam je težko ločiti svojo trgovino, zaradi česar nakupovalci Etsyja težje spoznajo vas in vašo blagovno znamko, da bi ustvarili zvestobo blagovni znamki. To me pripelje do moje naslednje točke …

4. POMANJKANJE ZNAMKE

Blagovna znamka podjetja bi morala priti na več načinov, toda Etsy vam daje nadzor le nad nekaterimi od teh stičnih točk.

Na vašem spletnem mestu lahko na primer spremenite barve, pisave, navigacijo, postavitev, nakupovalno izkušnjo itd., vendar to niso stvari, ki jih lahko prilagodite na Etsyju.

Kupci Etsy lahko vašo blagovno znamko spoznajo le prek imena vaše trgovine, slik, ki jih naložite, in besedila, ki ga uporabljate.

Recimo, da je moja blagovna znamka vrhunska. Težko bi naredil, da bi moja trgovina Etsy izgledala in se počutila veliko višje kot pri konkurentih Etsy, ker imamo enako pisavo, barve pisave, postavitev itd.

Po drugi strani imam nadzor nad vsakim elementom na svojem spletnem mestu in lahko naredim, da se vsaka podrobnost, ki obdaja moje izdelke, zdi »visoka«, tako da se moje cene zdijo kupcem upravičene.

5. TEŽJE RASTI SVOJ SEZNAM E-POŠTE

E-poštno trženje je eden najučinkovitejših načinov trženja, zato je za vsako ročno izdelano podjetje pomembno, da ima glasilo. To je tudi odličen način, da ostanete v stiku s svojimi kupci in zagotovite odlično storitev za stranke po transakciji.

Svoje glasilo je mogoče tržiti na Etsyju, vendar trenutno ne morete imeti obrazca za prijavo neposredno v svoji trgovini Etsy.

Ena naloga je pridobiti ljudi, da se prijavijo na vaše glasilo, ko je obrazec tik pred njimi. Če dodate več korakov, da oseba pride do tega obrazca, je manj verjetno, da se bo prijavil.

Še vedno lahko zbirate e-poštne naslove, tudi če nimate nastavljenega spletnega mesta. Zato je vredno začeti glasilo in povezati obrazec za prijavo v vaši trgovini Etsy.