Pomen komunikacije na delovnem mestu je neizogiben. Poleg tega je izboljšanje komunikacije na delovnem mestu postalo eden najpomembnejših poslovnih prioritet v letu 2021 in ta trend se še povečuje.
Morda bi bilo mamljivo misliti, da, dokler dobro opravljate svoje delo, biti dober komunikator ni zelo pomembno. Vsak vidik vašega dela je odvisen od komunikacije in kako dobro lahko komunicirate, je neposredno povezano s tem, kako dobro lahko opravljate svoje delo.
To je postalo še bolj pomembno s povečanjem dela na daljavo – slabe komunikacijske veščine so bile poudarjene zaradi povečane uporabe sporočil in ne komunikacije iz oči v oči na delovnem mestu. Če ste v vlogi, ki se sooča s strankami, bo vaša komunikacija z njimi vzpostavila ali prekinila odnos.
Pomislite na različne vidike tega dela, ki zahteva dobro komunikacijo:
- predstavite svoje podjetje stranki,
- zgraditi zaupljiv osebni odnos z njimi,
- razumeti, kaj želijo, in to jasno sporočiti ustreznim ekipam,
- prejemanje povratnih informacij,
- obveščanje o posodobitvah ali zamudah,
- in še veliko več.
Če tega ne zmorete, bo stranka izgubila zaupanje in bi lahko poiskala drugo podjetje, ki je boljše v komunikaciji.
Če ste v vodstveni vlogi ali bi želeli biti v prihodnosti, je komunikacija ključna.
Glede na raziskavo LinkedIn so komunikacijske veščine številka ena najbolj zaželena mehka veščina, ki si jo želijo delodajalci.
Vodenje pomeni, da lahko dobro podate svoje sporočilo, razložite koncepte, podate konstruktivne povratne informacije, mentorirate svojo ekipo in rešite težave. Kako dobro znate komunicirati, bo ključnega pomena za vsa ta dejanja.
Tudi v vlogah, kjer se večinoma ukvarjate z lastno ekipo, vam bodo vaše komunikacijske sposobnosti pomagale doseči uspeh v vaši vlogi.
Dobra komunikacija bo povzročila, da boste lahko razlagali težave, gradili rešitve, oblikovali pozitivne odnose z vašim oddelkom in učinkovito sodelovali pri delovnem toku.