Kako odpreti zavarovalnico?

Postanite licencirani zavarovalni zastopnik, nato ustvarite poslovni načrt in formalizirajte svoje podjetje.

Začetek zavarovalniške agencije je zelo podoben ustanovitvi katerega koli podjetja. Izbrati boste morali poslovno strukturo, registrirati in licencirati svoje podjetje, skleniti zavarovanje in še več.

Vendar boste morali postati tudi licencirani zavarovalni zastopnik in se naučiti krmariti po zelo reguliranem področju.

Tukaj je opisano, kako začeti.

1. Postanite pooblaščeni zavarovalni zastopnik

Licenco zavarovalnega zastopnika lahko pridobite v nekaj tednih ali mesecih, odvisno od zahtev v vaši državi. 

Sledite naslednjim korakom:

Spoznajte postopek licenciranja v vaši državi. Nacionalni register proizvajalcev zavarovanj ali podružnica neodvisnih zavarovalnih zastopnikov in posrednikov Amerike v vaši državi vam lahko pomaga razumeti te posebne zahteve.

Odločite se, katero vrsto zavarovanja boste prodali. Lahko imate licenco za prodajo več različnih “pooblastil” ali vrst zavarovanj. Najobsežnejše pooblastila vključujejo:

  • Lastnina.
  • Žrtev.
  • Življenje.
  • Nesreča in zdravje ali bolezen.

Imena teh pooblastil se lahko razlikujejo v vaši državi. Lahko imate licenco za prodajo več pooblastil. Življenje in zdravje se pogosto ponujata v enem paketu, prav tako premoženje in nezgoda.

Na splošno je večina vrst poslovnih zavarovanj premoženjskih ali nezgodnih polic. Z dovoljenjem za premoženje in nezgode lahko prodajate osebna in komercialna zavarovanja. Vendar se večina agentov odloči za specializacijo za eno ali drugo.

Udeležite se tečaja pred licenciranjem. Vaše delo se mora osredotočiti na vrsto zavarovanja, za katero se odločite, da se specializirate. Tečaje je mogoče izvajati osebno ali prek spleta v večini držav.

Načrtujte svoj izpit za pridobitev licence. Ti se običajno izvajajo v centrih za testiranje, ki jih vodijo neodvisna podjetja za testiranje, ki vas lahko takoj obvestijo o rezultatih.

Prijavite se za licenco. Predložite svojo vlogo za izdajo dovoljenja upravnemu organu vaše države. Navesti boste morali osebne podatke, kot so vaša številka socialnega zavarovanja, datum rojstva in podatki o prebivališču, ter plačati vse ustrezne pristojbine. Če bo vaša prijava odobrena, boste lahko prodajali zavarovalne produkte.

Če ste novi pri prodaji zavarovanj, boste morda želeli pridobiti nekaj izkušenj z delom v zavarovalnici ali drugem posredništvu, preden se podate sami.

2. Napišite poslovni načrt

Vaš poslovni načrt opisuje, kako želite, da izgleda vaše podjetje in kako nameravate priti do tega. Postopek pisanja bi vas moral prisiliti, da odgovorite na zapletena vprašanja, na primer, kakšno edinstveno vrednost boste ponudili strankam in koliko denarja boste potrebovali za začetek.

3. Izberite poslovno strukturo

Vaša poslovna struktura med drugim določa, kako je vaš poslovni dobiček obdavčen in kako so vaša osebna in poslovna sredstva ločena.

Obstaja tudi vprašanje, ki je specifično za zavarovanje, na katerega boste morali odgovoriti: ali želite, da vaša zavarovalna agencija sodeluje z eno določeno zavarovalnico ali z več različnimi ponudniki.

Lastniki (zastopniki, ki delajo z določeno zavarovalnico) imajo lahko koristi od prepoznavnosti blagovne znamke in jim ni treba prepričevati zavarovalnic, da sodelujejo z njimi. Po drugi strani pa lahko prodajajo le omejen nabor zavarovalnih polic. Državna kmetija na primer sodeluje z mrežo neodvisnih izvajalcev, ki vodijo svoje agencije, vendar prodajajo samo izdelke državne kmetije.

Številni drugi lastniki zavarovalnih agencij so neodvisni zastopniki, ki prodajajo izdelke več zavarovalnic. Neodvisni zastopniki se bodo morda morali bolj potruditi, da vzpostavijo in tržijo svojo blagovno znamko strankam in zavarovalnicam, vendar lahko vzpostavijo odnose s številnimi ponudniki zavarovanj.

4. Registrirajte in licencirajte svoje podjetje

Preden začnete poslovati, se boste morali registrirati pri svoji državi, običajno pri uradu državnega sekretarja.

Večina zavarovalnic bo verjetno morala zaprositi za identifikacijsko številko delodajalca pri IRS. Z EIN lahko odprete poslovni bančni račun. Kot del tega postopka poskrbite, da boste pridobili poslovno licenco, dovoljenje za prometni davek in vse druge dokumente, ki jih zahteva vaša država ali mesto.

Vaš poslovni subjekt bo morda potreboval tudi licenco zavarovalniškega oddelka vaše države. Preverite zahteve svoje države, da ugotovite, kaj potrebujete.

5. Pridobite poslovno zavarovanje

Kot zavarovalni zastopnik že veste, kako pomembno je, da so vaše stranke v celoti zavarovane. Pridobite poslovno zavarovanje za zaščito vašega poslovnega premoženja.

Večina zavarovalnic bo verjetno potrebovala zavarovanje poklicne odgovornosti in zavarovanje splošne odgovornosti. Glede na velikost, lokacijo in vsakodnevne dejavnosti vaše agencije boste morda potrebovali tudi komercialno avtomobilsko zavarovanje, zavarovanje odškodnin delavcev in druge vrste poslovnega zavarovanja.

6. Vzpostavite odnose z zavarovalnicami

Če ste neodvisni zastopnik, se boste morali prijaviti za sodelovanje pri vseh zavarovalnicah, katerih izdelke želite prodati. Če odobrijo vašo prijavo, vam bodo odobrili sestanek za prodajo njihovih pravilnikov.

Začeti odnose z zavarovalnicami neposredno brez večletnih izkušenj in baze strank je lahko izziv.

Če se pridružite poklicnemu združenju, kot so Independent Insurance Agents and Brokers of America, ali mreži agentov, kot je Smart Choice, vam lahko pomaga pri dostopu do ponudnikov zavarovanj za prodajo njihovih polic. Te skupine lahko zagotovijo tudi marketinško gradivo, popuste na vaše poslovne zavarovalne police in druge vire.