Ste že na Facebooku. Verjetno ste tudi na Twitterju in Instagramu.
Ali se splača dodati DRUGI račun družbenih medijev na svoj seznam opravil?
Odgovor je DA!
Vsak kanal družbenih medijev ponuja edinstven nabor ljudi, zato bi lahko ignoriranje katerega koli od njih škodilo vašemu podjetju. Pinterest ni nič drugačen!
Obstajajo predvsem 3 razlogi, zakaj Pinteresta NE MORETE prezreti:
- Ponuja popolnoma novo občinstvo.
- Pinterest omogoča edinstvene možnosti vsebine.
- Uporaba Pinteresta za podjetja vam daje določene prednosti pred drugimi kanali družbenih medijev.
Izpostavljenost novim ljudem
Pinterest za podjetja vam ponuja vse prednosti, o katerih smo razpravljali zgoraj.
Vendar bo vaše podjetje predstavilo tudi povsem novemu občinstvu!
Poleg tega občinstvo Pinterest deluje povsem drugače od drugih občinstva družbenih medijev. so:
Bolj pripravljeni za nakup (80 % pinerjev je odkrilo nove blagovne znamke na Pinterestu)
Večja je verjetnost, da bodo sodelovali in delili vsebino (33 % več obiskov spletnega mesta kot Facebook)
Bolj odprt za neznane blagovne znamke (97 % iskanj na Pinterestu je brez blagovnih znamk!)
Z drugimi besedami, občinstva, kot je Pinterest, ne najdete nikjer LE na Pinterestu!
Uporabniki so pripravljeni in pripravljeni sodelovati z vsebino, ki jo objavite, zaradi česar je Pinterest popoln kraj za podjetja!
Edinstvene vsebinske možnosti
Drugič, Pinterest je dom edinstvene vrste vsebine, ki je ne najdete nikjer drugje.
Vsebina na Pinterestu je zelo vizualna, vendar spodbuja tudi sodelovanje na način, kot ga drugi kanali družbenih medijev ne.
Ta žebljiček na primer prikazuje recept, ki uporabnike spodbuja, da ga kliknejo, preberejo in shranijo.
Ključ do razumevanja vsebine Pinterest je vedeti, zakaj ljudje uporabljajo Pinterest. Na primer, 85 % pinnerjev obišče Pinterest, ko PRVI začnejo nov projekt.
Ko Pinterest uporabljate za posel, to pomeni, da morate pritegniti ustvarjalno stran ljudi.
Na Pinterestu so, da se učijo in odkrivajo, zato mora biti vsebina edinstveno oblikovana, da pritegne ustvarjalnost.
Kot podjetje MORATE izkoristiti edinstvene vidike vsebine Pinterest, da se dotaknete občinstva, ki ga ne morete dobiti nikjer drugje.
Prednosti pred drugimi kanali družbenih medijev
Predstavljajte si ta scenarij:
Nekdo pripne vašo najnovejšo objavo v spletnem dnevniku na svoj profil Pinterest. Nato 10 dodatnih ljudi ponovi to vsebino in še 10 ponovi isto objavo.
Nenadoma je vašo vsebino pripeto in si jo ogledalo na stotine ali tisoče ljudi. Skupna raba in ponovno pripenjanje se lahko nadaljujeta neomejeno.
Morda boste mislili, da pretiravam, vendar to ni nič nenavadnega na Pinterestu!
Ko objavljate na Pinterestu, je običajno, da se s tem žebljičkom še naprej ukvarjate mesece ali celo leto – ali več!
Samo pomislite na prednosti, povezane s tem:
- Povečana ozaveščenost
- Dodaten promet na blogu
- Novi vodi
- Povečana prodaja
- Ni drugega kanala družbenih medijev, ki bi ponujal isto vrsto sodelovanja!
Te 3 točke so le nekaj razlogov, zakaj priporočamo, da dodate Pinterest v vašo trženje družbenih medijev.
Brez tega boste zamudili povsem drugačno občinstvo in vir prometa na vaše spletno mesto!