Prodaja je umetnost usklajevanja koristi izdelka s potrebami ali željami strank. Prodajte svoje poslovne ponudbe tako, da potencialnim strankam sporočite vrednost svojega izdelka ali storitve. Vodite stranko skozi odločitev o nakupu in omogočite zadovoljivo transakcijo.
Spoznajte svoj izdelek. Predstavljajte si vsako vprašanje, ki bi ga potencialna stranka lahko postavila, in se oborožite z odgovori, ki povezujejo vsako dejstvo o izdelku s koristjo za stranko.
Svojo ponudbo razložite v stavku. Vse, kar poznate, strnite v kratko razlago, ki lahko pritegne zanimanje in povzroči, da si potencialni stranki mislijo: “Hmm, to mi bo koristilo.”
Spoznajte svojo možnost. Obiščite spletna mesta, preberite brošure podjetij, se pogovorite z vzajemnimi sodelavci in opravite kakršno koli raziskavo, ki je potrebna, da pridete oboroženi s potencialnim znanjem.
Vedite, kakšno sporočilo je vaša stranka pripravljena prejeti. Še posebej, če je vaša ponudba nova ali nenavadna, boste morda morali potencialnemu kupcu pomagati, da vidi potrebo, preden zaprosi za naročilo.
Postavite si cilj prodajne predstavitve. Pogosto je vaš cilj postopen korak – spodbuditi potencialnega potencialnega uporabnika, da zahteva predlog, načrtuje sestanek z odločevalcem na višji ravni, organizira predstavitev ali naredi kakšen drug korak, da se proces premakne proti zadnjemu koraku.
Oblecite se za uspeh. Splošno pravilo je, da dobro projicirate svojo poslovno podobo, hkrati pa se oblečete vsaj tako formalno kot tisti, ki se jim boste predstavljali.